Πολιτική Επιστροφών

Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που παραλάβατε το προϊόν.


Περιπτώσεις σύμβασεις πώλησης:
α) Σε περίπτωση σύμβασης πώλησης που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών.
β) Σε περίπτωση σύμβασης που αφορά πολλά αγαθά παραγγελθέντα από τον καταναλωτή με μια παραγγελία και παραδιδόμενα χωριστά, που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού.
γ) Σε περίπτωση σύμβασης που αφορά την προμήθεια ενός αγαθού αποτελούμενου από πολλές παρτίδες ή από πολλά τεμάχια, που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή της τελευταίας παρτίδας ή του τελευταίου τεμαχίου.
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο, ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συνημμένο υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, χωρίς τούτο να είναι υποχρεωτικό.


Υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης:
Συμπληρώστε και επιστρέψτε το παρόν έντυπο μόνο εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση.

Προς: FAIR.GR
Πανόρμου 37 Αθήνα 11522
Τηλ.: 210 6421400

sales@fair.gr

Στοιχεία καταναλωτή
Γνωστοποιώ με την παρούσα ότι υπαναχωρώ από τη σύμβαση πώλησης των ακόλουθων αγαθών:

Πότε παραγγέλθηκε (ημερομηνία) ............................................................................................

Πότε παρελήφθη (ημερομηνία) .................................................................................................

Αριθμός παραγγελίας ή απόδειξης # ........................................................................................

Όνομα / Επώνυμο .....................................................................................................................

Διεύθυνση ................................................................................................................................

Τηλέφωνο Κινητό ...................................................................................................................

Τηλέφωνο Σταθερό ..............................................................................................................

Email ......................................................................................................................................


Υπογραφή

 

Ημερομηνία ...........................................
Μόνο εάν το παρόν έντυπο κοινοποιηθεί σε χαρτί

Για να τηρηθεί η προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να σταλεί η δήλωση περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής, πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης.
Ο καταναλωτής οφείλει να στείλει πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσει σε εμάς, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσε ότι υπαναχωρεί από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλει πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών από την παραλαβή τους από εσάς.


Επιβαρύνσεις
Ο καταναλωτής θα επιβαρυνθεί με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών, ύψους:
9.90 ευρώ αν είναι δέμα διαστάσεων έως 10εκ x 10εκ x 15εκ
12 ευρώ αν είναι δέμα διαστάσεων έως 10εκ x 15εκ x 20εκ
20 ευρώ αν είναι λίγο μεγαλύτερο.


Πρέπει να ισχύουν όλοι οι παρακάτω όροι για ολική επιστροφή των χρημάτων ή αλλαγή συσκευής:
Να υπάρχει και να επιστραφεί μαζί με το προϊόν η απόδειξη αγοράς.
Το προϊόν να επιστραφεί σε εμάς 14 μέρες μετά την παραλαβή του από τον καταναλωτή.
Να μην έχει ανοιχτεί καθόλου η συσκευασία του προϊόντος.
Να μην έχει χρησιμοποιηθεί καθόλου το προϊόν.
Να μην έχει καταστραφεί ή σκιστεί ή τραυματίστει η συσκευασία του προϊόντος.
Το προϊόν να μην είναι ειδική παραγγελία (από stock με ειδική απαίτηση), προσωποποιημένο προϊόν ή είδος πληρωμένο με δωροεπιταγή.
Ο καταναλωτής φέρει ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά των αγαθών.


Μείωση της αξίας των επιστρεφόμενων προϊόντων γίνεται στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Αν έχει ανοιχθεί η συσκευασία του προϊόντος.
Αν έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν με οποιοδήποτε τρόπο.
Το προϊόν να είναι ειδική παραγγελία (από stock με ειδική απαίτηση), προσωποποιημένο προϊόν, είδος πληρωμένο με δωροεπιταγή.
Αν το προϊόν και τα παρελκόμενα του φέρουν τη παραμικρή εκδορά, αμυχή ή γδάρσιμο ή υγρασία ή σπάσιμο.
Αν έχει αφαιρεθεί η μεμβράνη προστασίας που έχει στην οθόνη.
Αν έχουν χρησιμοποιηθεί τα παρελκόμενα του προϊόντος (φορτιστές, μπαταρίες, hands free, κάρτες μνήμης, καλώδια δεδομένων)
Αν έχουν προστεθεί ή συνδεθεί με άλλα περιφερειακά εξαρτήματα ή έχει προστεθεί οποιοδήποτε λογισμικό από αυτά που έχει αρχικά το προϊόν.
Αν έχει συνδεθεί ή καταχωρηθεί ο συριακός του αριθμός (serial number, IMEI) στην βάση δεδομένων της εκάστοτε κατασκευάστριας εταιρείας.


Είδη τα οποία δεν επιστρέφονται:

Προιόντα που αγοράστηκαν με έκδοση τιμολογίου.
Οποιοδήποτε είδος μετά από τις 14 μέρες από την ημερομηνία παραλαβής του.
Οποιοδήποτε είδος που του λείπει το serial number ή το IMEI.
Προγράμματα λογισμικού τα οποία έχουν ανοιχθεί.
Προσωποποιημένα ή εξατομικευμένα ή ειδικά για εσάς παραγγελθέντα είδη.
Αδιάβροχα προϊόντα τα οποία έχουν μπει στο νερό.
Αναλώσιμα είδη τα οποία έχουν ανοιχθεί.
Δεν υπάρχει η απόδειξη αγοράς.


Διατηρούμε το δικαίωμα άρνησης επιστροφής αν:
Υπάρχουν ενδείξεις ότι το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί.
Υπάρχουν ενδείξεις ότι το προϊόν έχει ζημία.
Το προϊόν επιστράφηκε ελλιπές.


60% έξοδα επαναποθήκευσης.
Θα δεχθούμε επιστροφή προϊόντων με 60% μείωση της αξίας τους εάν το προϊόν έχει ανοιχθεί.


Διάφορες σημειώσεις:
Ο καταναλωτής υποχρεούται να πληρώσει τα έξοδα για την αποστολή του προϊόντος και να είναι ασφαλισμένο για φθορά ή απώλεια μέχρι να φτάσει σε εμάς.
Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει 14 μέρες από την παραλαβή του προϊόντος από εμάς.
Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει με τον αρχικό τρόπο αγοράς π.χ. πιστωτική κάρτα με την οποία έγινε η παραγγελία.
Αν η παραγγελία έχει πληρωθεί κατά την παραλαβή της από εσάς με αντικαταβολή, τότε η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό στο όνομα του καταναλωτή που έγινε η παραγγελία.
Δεν πρέπει να παραλάβετε προϊόν το οποίο η συσκευασία του ή το δέμα μεταφοράς του (χαρτοκιβώτιο), έχει υποστεί φθορά.
Πρέπει να μας ενημερώσετε εντός 2 ημερών & όχι αργότερα αν λείπει κάποιο είδος ή αξεσουάρ.


Συνέπειες της υπαναχώρησης:
Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς.
Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων.
Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρι να παραλάβουμε και να ελέγξουμε τα αγαθά για τυχόν φθορές και βλάβες και μέχρι ο καταναλωτής να προσκομίσει τις αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

Η διαδικασία ελέγχου διαρκεί 1-14 εργάσιμες ημέρες.

ac
Πώς να επιστρέψετε:
1) Συμπληρώστε το έντυπο υπαναχώρησης που υπάρχει στους όρους χρήσεις και στείλτε το σε εμάς.
2) Θα σας στείλουμε με email την αποδοχή της υπαναχώρησης.
3) Τυλίξτε και συσκευάστε (ώστε να είναι ασφαλές κατά την μεταφορά του με τον τρόπο που θα επιλέξετε) το προϊόν που δεν θέλετε.